Friday, July 20, 2007

U holice

Dnes jsem byl v holicstvi, uz me nebavili dlouhy vlasy, ale abych byl uprimny - byl to zazitek. Nejdriv sme hledali holicstvi, a pak sme nasli 4 hned vedle sebe - vsechny prazdny, tak sme sli dfo toho nejvetsiho, chrapal tam jeden Cinan a u pultu stala Cinanka. Vekovy prumer personalu odhaduju na 13 let. Uvnitr to bylo stejny jako u nas, akorat vsechny policky, kde vetsinou stoji gel, anebo nejaky to tuzidlo jsou tam prazdny a kdysi oranzove steny ted byly cerny, jak kdyby tam nekdo schovaval uhli. Jo, a chodili jim tam mravenci, docela jsem se bal dat nohy na zem. Stalo to 20 Korun, strihala me asi hodinu a pul, dvakrat mi mila vlasy, no proste neco. Myti bylo fajn, fakticky, takle si nevydrbu hlavu ani ja sam, ale pak se me ptali, jak to chci, rek jsem trochu zkratit po strane - teda naznacil, no, ze prej neco jako "modern chinese". Tak okay. Vzala do ruky nuzky a porad strihala, malinko tady, pak zase trochu tam. Ani ne po peti minutach kolem me stalo kolecko Cinanu a vsichni na me koukali, bylo to sranda, prej mam ridky vlasy nebo co. Ta holka, co me strihala, tak ty jesli bylo 15, tak to bylo hodne. Vzdycky chvilku strihala, a pak neco rekla a vsichni se hrozne smali - nerozumel jsem, ale vsadil bych na to, ze se bavili o me. Jak ted vypadam, radeji nebudu povidat, proste jako Cinan, akorat moje vlasy na to proste nejsou delany a to jeste chtej, abych si je nechal narovnat, ze prej potom budu vypadat jako oni. Tak nevim, nevim... zda se mi, ze misto, abych splynul, tak ted na me koukaj o to vic. Jediny pozitivum, ze aspon Coach se mi nesmal.

3 comments:

Unknown said...

Ty jo a byl si vubec v kadernictvi? Za 20 korun masaz hlavy no neber to... Za chvili tam budes urcite VIP zakaznik...

MV said...

Cau Rado, ja vedel ze Simi tvuj literarni talent nedostatecne ocenovala:) kdyby videla jaky pises slohofky, tak by koukala:)

Tomik said...
This comment has been removed by the author.